مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 17:352023-09-19دانش

امضای تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی خراسان جنوبی و دانشگاه بیرجند 


طی مراسمی، تفاهم نامه همکاری علمی، آموزشی، فرهنگی و پژوهشی بین جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی و دانشگاه بیرجند امضا شد.

  - ایسنا/خراسان جنوبی طی مراسمی، تفاهم نامه همکاری علمی، آموزشی، فرهنگی و پژوهشی بین جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی و دانشگاه بیرجند امضا شد.

  سیدمحمدحسین سیدکاشی، رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، امروز سه شنبه، 28 شهریور در این مراسم گفت: دانشگاه بیرجند به عنوان دانشگاه مادر استان می تواند با جهاد دانشگاهی تعامل سازنده ای داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به ظرفیت های جهاد دانشگاهی، تصریح کرد: یکی از رسالت های ما این است که دانشجویان علاقمند را آموزش داده و تربیت کنیم.

رییس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی بر آمادگی همکاری و در اختیار قراردادن ظرفیت های جهاددانشگاهی برای اطلاع رسانی گسترده تر فعالیت های دانشگاه تاکید کرد و گفت: باعث افتخار است که بعد از مدت ها این همکاری بین جهاددانشگاهی و دانشگاه بیرجند به صورت رسمی طی تفاهم نامه ادامه داشته و با هم افزایی به سمت تحقق اهداف مشترک گام برداریم.

سیدکاشی با بیان اینکه جهاددانشگاهی می تواند بازوی کمکی دانشگاه باشد، ادامه داد: امیدواریم با توجه به زمینه های همکاری مشترک و ماموریتی که برای جهاددانشگاهی برای گیاهان دارویی و محصولات استراتژیک استان شناخته ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی خراسان جنوبی و دانشگاه بیرجند 

امضای تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی خراسان جنوبی و دانشگاه بیرجند